Женская грудь - идеальная упаковка для молока!

ПРИСТРОЇ ДЛЯ ГЕРМЕТИЗАЦІЇ ТАРИ

Серед різноманітних таропакувальних пристроїв одне із провідних місць належить закупорювальним пристроям. Без них неможливе виробництво деяких видів продукції, першочергово рідин різноманітного призначення і властивостей.

Герметизація — це закривання або закупорювання тари після розміщення в неї продукції з метою забезпечення її збереження і створення умов для її транспортування і реалізації.

Закупорювальні засоби — спеціальні елементи упаковки, призначені для закривання тари після її наповнення.

Способи закупорювання в значній мірі залежать від матеріалу і виду споживчої тари. До основних способів закупорювання споживчої тари належать:

• формування загинальних замків з подальшим склеюванням або скріп­ленням металевими скобками клапанів;

• склеювання клапанів;

• термозварювання;

• деформація обтиском;

• деформація обкаткою;

• деформація нагвинчуванням.

Comments are closed.

ПАКУВАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ

ПРОДУКТИВНІСТЬ МАШИН АВТОМАТИЧНОЇ ДІЇ ДЛЯ ПАКУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ У СПОЖИВЧУ ТАРУ

Продуктивність пакувальних машин є важливим техніко-економічним показником, який показує, яку кількість пакованих одиниць вироблено машиною за одиницю часу. Продуктивність машин автоматичної дії залежить від структури циклів. Структура циклів в свою чергу залежить від режиму роботи і структури машини, тобто від її класу і виду. Клас машини визначається співвідношенням робочого ТР, технологічного Тт і кінематичного Тк […]

КОМПОНОВОЧНІ СХЕМИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ПАКУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ В СПОЖИВЧУ ТАРУ

Компоновка машини — це взаємне розташування окремих її вузлів і механізмів та їх взаємозв’язок у процесі виконання операцій пакування. Компоновка машини відіграє важливу роль як з точки зору вартості обладнання та його монтажу, так і з точки зору експлуатаційних витрат. Так компоновка впливає на величину амортизаційних відрахувань з виробничих площ тощо. Поряд із цим готових […]

ПРИСТРОЇ ДЛЯ МАРКУВАННЯ

Критерій оцінювання того чи іншого товару складається із кількох складових, важливими із яких є: якісні показники продукції, її зовнішній вигляд — тобто упаковка, інформація на етикетці, маркування. Від якості маркування багато в чому залежить вибір покупцем товару. Маркування повинно бути чітким, легко читаним, не стиратися під час транспортування і зберігання товару. Воно повинно мати таку […]